Pabis Luxurious Stay

673576 Vythiri, Vythiri - Kannadichola - Thalimala Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Pabis luxurious stay, usytuowany w miejscowości Vythiri, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Pookode – 4,6 km. Oferta obiektu obejmuje bankomat oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne i azjatyckie. W ośrodku wypoczynkowym działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Punkt widokowy Lakkidi – 8,4 km, Karlad Lake – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 79 km od obiektu Pabis luxurious stay.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, karaoke, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, mały basen, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości