Hotel Dan

***

396195 Wāpi, Plot No R.c.m. 21, Morarji Circle, Vapi

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Dan położony jest w miejscowości Vapi. Oferta obiektu obejmuje bankomat oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte lub wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Surat, znajduje się 116 km od obiektu Hotel Dan.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości