Blue Villa
76114 Balikpapan (Borneo), 9 Jalan Utama Wika
76114 Balikpapan (Borneo), 9 Jalan Utama Wika
Obiekt Blue Villa położony jest w miejscowości Balikpapan i oferuje odkryty basen, taras oraz bar. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Oferta obiektu obejmuje 3 sypialnie z klimatyzacją oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką. Personel całodobowej recepcji posługuje się językiem angielskim i indonezyjskim. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Batakan – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sultan Aji Muhammad Sulaiman, znajduje się 9 km od obiektu Blue Villa.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, basen, całodobowa ochrona, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości