Novotel Lampung
35266 Bandar Lampung (Sumatra), Jalan Gatot Subroto No.136, Teluk Betung
35266 Bandar Lampung (Sumatra), Jalan Gatot Subroto No.136, Teluk Betung
Offering outdoor pool and indoor heated pool, Novotel Lampung is located in the heart of Bandar Lampung. Free Wi-Fi access is available. Rooms here will provide you with a flat-screen tv, air conditioning and a minibar. Complete with a refrigerator, the dining area also has an electric kettle. Featuring a shower, private bathrooms also come with a hairdryer and free toiletries. Some rooms have a sea view. Extras include a seating area and satellite channels. Novotel Lampung is a 15-minute drive from Pasir Putih Beach and is 45 minutes’ drive from Radin Inten II International Airport. At Novotel Lampung you will find a spa and wellness centre, a restaurant and a fitness centre. Other facilities offered include luggage storage, an ironing service and a laundry. The property offers free parking.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 15 lat płacą Rp 0 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt