Oyo 90602 Guest House Marisa Syariah
35211 Bandar Lampung (Sumatra), 35131, Bandar Lampung, Lampung, 35131, Indonesia, Bandar Lampung
35211 Bandar Lampung (Sumatra), 35131, Bandar Lampung, Lampung, 35131, Indonesia, Bandar Lampung
2-gwiazdkowy obiekt OYO 90602 Guest House Marisa Syariah położony jest w miejscowości Bandar Lampung. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólny salon i całodobowa recepcja. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bandar Lampung-Radin Inten II, znajduje się 25 km od obiektu OYO 90602 Guest House Marisa Syariah.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Unmarried Couples are not allowed. they need to provide a valid marriage certificate.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, usługi konsjerża, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt