Oyo 91005 Cottage Putra Mutun Beach
35451 Bandar Lampung (Sumatra), 35451, Pesawaran, Lampung, 35450, Indonesia, Bandar Lampung
35451 Bandar Lampung (Sumatra), 35451, Pesawaran, Lampung, 35450, Indonesia, Bandar Lampung
2-gwiazdkowy obiekt OYO 91005 Cottage Putra Mutun Beach położony jest w miejscowości Bandar Lampung i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Oferta hotelu obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą podziwiać widok na góry. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bandar Lampung-Radin Inten II, znajduje się 36 km od obiektu OYO 91005 Cottage Putra Mutun Beach.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt