Oyo Life 90896 Griya Atu Syariah

**

35141 Bandar Lampung (Sumatra), 35142, Zainal Abidin Pagar Alam, Labuhan Ratu, Bandar Lampung, Lampung, 35147, Indonesia, Bandar Lampung

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt OYO Life 90896 Griya Atu Syariah położony jest w miejscowości Bandar Lampung. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bandar Lampung-Radin Inten II, znajduje się 15 km od obiektu OYO Life 90896 Griya Atu Syariah.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Unmarried Couples are not allowed. they need to provide a valid marriage certificate.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt