Radisson Lampung Kedaton
35132 Bandar Lampung (Sumatra), Jl. Teuku Umar-sultan, Agung No. 1, Bandar Lampung
35132 Bandar Lampung (Sumatra), Jl. Teuku Umar-sultan, Agung No. 1, Bandar Lampung
Obiekt Radisson Lampung Kedaton położony jest w miejscowości Bandar Lampung i zapewnia odkryty basen, centrum fitness, wspólny salon oraz bar. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja i taras słoneczny. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, amerykańskie lub azjatyckie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bandar Lampung-Radin Inten II, znajduje się 18 km od obiektu Radisson Lampung Kedaton.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Radisson Lampung Kedaton o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 500000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 4 lub więcej lat płacą Rp 450 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, fitness, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego