Capital O Cimahi Guest House
40533 Bandung (Java), 173, Jl. Jend. H. Amir Machmud No.173, Kabupaten Bandung Barat
40533 Bandung (Java), 173, Jl. Jend. H. Amir Machmud No.173, Kabupaten Bandung Barat
Obiekt Capital O Cimahi Guest House położony jest w miejscowości Bandung i oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz zakwaterowanie w pokojach z klimatyzacją. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Dworzec kolejowy w Bandung ( 6,2 km), Centrum handlowe Braga City Walk ( 7,1 km), Centrum handlowe Cihampelas Walk ( 8,6 km). Odległość ważnych miejsc od hotelu: Budynek Gedung Sate – 9 km, Park rozrywki Trans Studio Bandung – 11 km. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Saung Angklung Udjo – 13 km, Park rozrywki Dusun Bambu Family Leisure – 15 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Bandung-Husein Sastranegara, znajduje się 1 km od obiektu Capital O Cimahi Guest House.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt