Amaris Hotel Bekasi Barat

**

17144 Bekasi (Java), Jl. Ahmad Yani No. 99

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Amaris Hotel Bekasi Barat offers modern comfort in its colourful rooms, a 15-minute walk from Metropolitan Mall and Cyber Park Bekasi shopping centre. Housing a restaurant, it provides breakfast buffet and free Wi-Fi access in all areas. A 10-minute walk from Amaris Hotel Bekasi Barat takes guests to Giant Supermarket. The hotel is reachable by a 2-hour car ride from Soekarno-Hatta International Airport. Fitted with wooden flooring and cheerful interiors, air-conditioned rooms each come with a flat-screen cable TV, personal safe and a seating area. Hot shower facilities and free toiletries are a standard across all en suite bathrooms. Staff at the 24-hour front desk can assist with laundry requests at a charge. Elevators, meeting/banquet facilities and free parking spaces are available on site. @-Express Restaurant specialises in Indonesian cuisine and offers room service.

Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu