Hotel Bonero Residence

***

62152 Bojonegoro, Jl. Raya Bojonegoro-cepu No.km. 7, Leran, Kec. Kalitidu, Kabupaten Bojonegoro, Jawa Timur

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Bonero Residence znajduje się w miejscowości Bojonegoro i zapewnia ogród. Oferta hotelu obejmuje centrum fitness, odkryty basen i taras. Na miejscu działa też restauracja. W obiekcie Goście mogą grać w bilard i tenisa stołowego. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 131 km od obiektu Hotel Bonero Residence.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 12 lat. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą Rp 150 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 12 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, bilard, tenis stołowy, odkryty basen, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, fitness, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości