Reddoorz Plus Syariah At Lotus Hotel Bojonegoro
62111 Bojonegoro, 2, Jl. Dewi Sartika, Bojonegoro
62111 Bojonegoro, 2, Jl. Dewi Sartika, Bojonegoro
Obiekt RedDoorz Plus Syariah At Lotus Hotel Bojonegoro położony jest w miejscowości Bojonegoro i oferuje wspólny salon oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Pracownicy całodobowej recepcji mówią w języku angielskim i indonezyjskim. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 125 km od obiektu RedDoorz Plus Syariah At Lotus Hotel Bojonegoro.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji