Reddoorz At Tanjung Alam Hotel Lovina

81152 Buleleng, Jl. Singaraja -seririt , Km 13 Kaliasem , Temukus, Banjar.

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt RedDoorz at Tanjung Alam Hotel Lovina położony jest przy plaży w miejscowości Buleleng i oferuje rozmaite udogodnienia, takie jak odkryty basen, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Lovina Beach – kilka kroków od obiektu. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Ganesha Beach ( 2,4 km). Na terenie hotelu działa indonezyjska restauracja. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 90 km od obiektu RedDoorz at Tanjung Alam Hotel Lovina. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, parking w garażu, basen z widokiem, mały basen, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte