Oyo 91829 Hotel Artha
83239 Cakranegara, 01, Artha Guesthouse, Jalan Garuda, Lingk. Jeruk Manis, Kel. Cakranegara Barat, Mataram, Kec. Cakranegara, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
83239 Cakranegara, 01, Artha Guesthouse, Jalan Garuda, Lingk. Jeruk Manis, Kel. Cakranegara Barat, Mataram, Kec. Cakranegara, Nusa Tenggara Barat, Indonesia, Lombok
2-gwiazdkowy obiekt OYO 91829 Hotel Artha znajduje się w miejscowości Cakranegara. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Bangsal – 28 km, Narmada Park – 9,1 km. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. W obiekcie zapewniono obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Teluk Kodek Harbour – 30 km, Jeruk Manis Waterfall – 43 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 28 km od obiektu OYO 91829 Hotel Artha.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt