Syariah Safar Guest House Mitra Reddoorz

**

45556 Cijoho, Jalaksana, Jawa Barat, Indonesia, Kuningan

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Syariah Safar Guest House Mitra RedDoorz usytuowany jest w miejscowości Cijoho i oferuje wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cirebon Waterland – 31 km. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w biurko. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi, a z okien roztacza się widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sunyaragi Cave – 26 km, Kanoman Palace – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kertajati International, znajduje się 75 km od obiektu Syariah Safar Guest House Mitra RedDoorz.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt