Lejo Grand Hotel
46396 Cikembulan., Dusun Padasuka, Jalan Pamugaran Ii, Rt.2/rw.17, Desa Wonoharjo,kecamatan Pangandaran
46396 Cikembulan., Dusun Padasuka, Jalan Pamugaran Ii, Rt.2/rw.17, Desa Wonoharjo,kecamatan Pangandaran
Obiekt Lejo Grand Hotel usytuowany jest przy plaży w miejscowości Cikembulan. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pangandaran Beach – kilka kroków od obiektu. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na góry. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na morze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cijulang Nusawiru, znajduje się 25 km od obiektu Lejo Grand Hotel.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego