Rozelle By D'best Hospitality
40000 Cituja., Jl. Setra Duta Blok L5 No.3
40000 Cituja., Jl. Setra Duta Blok L5 No.3
Obiekt Rozelle by d'best hospitality, usytuowany w miejscowości Cituja, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Cihampelas Walk – 7,5 km. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Budynek Gedung Sate ( 8,9 km), Centrum handlowe Braga City Walk ( 10 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację, a wybrane pokoje mają balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Bandung – 10 km, Park rozrywki Trans Studio Bandung – 13 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Bandung-Husein Sastranegara, znajduje się 5 km od obiektu Rozelle by d'best hospitality.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rozelle by d'best hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 300000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji