Mahamaya Gili Meno

83352 Gili Meno (Lombok), Gili Meno

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek Club Andino jest położony przy plaży na wyspie Gili Meno i oferuje wspaniałe widoki na ocean. Dysponuje on wydzieloną częścią na plaży z leżakami. Obiekt zapewnia zakwaterowanie w willach i apartamentach typu suite z widokiem na ocean. Na terenie całego ośrodka dostępne jest bezpłatne WiFi. Ośrodek Mahamaya Boutique Resort znajduje się 25 minut spacerem od portu na wyspie Gili Meno i 25 minut rejsu łodzią od portu Bangsal na wyspie Lombok. Międzynarodowy port lotniczy Lombok jest oddalony o 90 minut jazdy od portu Bangsal. Wille i apartamenty są klimatyzowane i dysponują tarasem. Wyróżniają się one nowoczesnym wystrojem. Znajduje się w nich sejf oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Wille i apartamenty mieszczą także łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Pracownicy ośrodka mogą pomóc w zorganizowaniu nurkowania z rurką lub akwalungiem. Na miejscu do dyspozycji Gości jest także konsjerż, które pomoże Gościom przy różnego rodzaju rezerwacjach. Ośrodek proponuje ponadto usługi pralni. W restauracji serwowane są lokalne specjały kuchni indonezyjskiej, owoce morza i dania kuchni zachodniej. Obiekt oferuje również obsługę pokoju.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu MAHAMAYA Gili Meno o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 260 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, kajakarstwo, jazda na rowerze, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bar przy basenie, brodzik, zadaszony basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, plaża, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości