Villa Samalas Resort And Restaurant
83352 Gili Meno (Lombok), Jalan Gili Meno Dusun Gili Meno Desa Gili Indah
83352 Gili Meno (Lombok), Jalan Gili Meno Dusun Gili Meno Desa Gili Indah
Obiekt Villa Samalas Resort and Restaurant, usytuowany w miejscowości Gili Meno, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, bar oraz prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Gili Meno Beach – 200 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, usługa konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Personel służy pomocą w organizacji transferu lotniskowego. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na ogród. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i sejf. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub azjatyckie. Obiekt dysponuje tarasem słonecznym. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sanktuarium żółwi w Gili Trawangan – 200 m, Port na wyspie Gili Trawangan – 500 m.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą Rp 200 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości