Coconut Garden Resort

***

80361 Gili Trawangan (Lombok), Jl. Dusun Gili Trawangan

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Coconut Garden Resort położony jest w centrum wyspy Gili Trawangan, w otoczeniu palm kokosowych i malowniczych ogrodów tropikalnych. Oferuje on 4 pokoje o nazwie Gladak, urządzone w stylu jawajskim oraz 2 stylowe bungalowy. Każdy z nich dysponuje tarasem z widokiem na basen ze słodką wodą oraz ogrody. Obiekt Coconut Garden Resort usytuowany jest w samym sercu Gili Trawangan, zaledwie 5 minut spacerem od najbliższych plaż oraz 15 minut spacerem do głównych sklepów, barów i restauracji. Wszystkie pokoje i bungalowy są w pełni klimatyzowane i urządzone zostały w drewnie. Ich wyposażenie obejmuje okna sięgające od podłogi do sufitu. W półotwartych łazienkach zapewniono ręczniki oraz prysznic z ciepłą wodą. Personel recepcji służy Gościom pomocą w organizacji transferu z lotniska, usług pralni oraz obsługi pokoju. Za dodatkową opłatą organizowane są również wycieczki połączone ze zwiedzaniem. Na terenie całego obiektu można bezpłatnie korzystać z WiFi w ograniczonym zakresie. Rowery można wypożyczyć po uiszczeniu dziennej opłaty.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Coconut Garden Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Hotel oferuje bezpłatne WiFi w ograniczonym zakresie z powodu ograniczonego sygnału internetowego na wyspie.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą Rp 80 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, masaż, jazda na rowerze, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego