Majo Private Villas
83352 Gili Trawangan (Lombok), Jalan Kelapa
83352 Gili Trawangan (Lombok), Jalan Kelapa
Obiekt Majo Private Villas znajduje się na wyspie Gili Trawangan i oferuje współcześnie urządzone przestronne wille z prywatnym basenem. Wnętrza willi wykończono w drewnie. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie wypożyczyć rowery. W willach zapewniono bezpłatne WiFi. Każda willa jest klimatyzowana i utrzymana została w ciepłych kolorach. Do dyspozycji Gości jest naturalne oświetlenie, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz część dzienna. W każdej willi znajduje się jadalnia i minibar oraz łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków i częściowo odkrytym prysznicem. Codzienne śniadanie obejmuje potrawy wegetariańskie i podawane jest do pokoju. Wieczorem Goście mogą wypić kieliszek koktajlu w barze. Rozmaite lokale gastronomiczne oddalone są o 10 minut spacerem. Podczas pobytu można popływać w basenie lub zrelaksować się we wspólnym salonie. Przyjazny personel recepcji z przyjemnością pomoże Gościom w zorganizowaniu atrakcji na wyspie, takich jak nurkowanie, jazda konna i piesze wycieczki. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer. Obiekt oddalony jest o 1,2 km od wylęgarni żółwi na wyspie Gili Trawangan oraz o 1,4 km od nocnego targu i portu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Majo Private Villas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, solarium, sejf, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości