Happy Dive Retreat Fka Ankermi Happy Dive
86185 Hitokalak, Jalan Nasional Maumere - Larantuka Km 29, Desa Wairterang / Watumita
86185 Hitokalak, Jalan Nasional Maumere - Larantuka Km 29, Desa Wairterang / Watumita
Obiekt HAPPY DIVE RETREAT fka Ankermi Happy Dive położony jest w miejscowości Hitokalak i zapewnia odkryty basen, ogród, taras oraz bar. Na terenie hotelu działa indonezyjska restauracja. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na morze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem. Na miejscu i w okolicy można uprawiać rozmaite sporty, takie jak kajakarstwo, oraz grać w bilard. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Waioti, znajduje się 27 km od obiektu HAPPY DIVE RETREAT fka Ankermi Happy Dive.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, sejf, bilard, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, brodzik, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, salon spa / strefa relaksacyjna, plaża, transfer, piesze wycieczki, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt