Hotel Sekawan
29444 Jodoh, Jalan Raja Ali Haji
29444 Jodoh, Jalan Raja Ali Haji
3-gwiazdkowy obiekt Hotel Sekawan znajduje się w miejscowości Jodoh. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Nagoya Hill – 5,6 km, Terminal promowy Sekupang – 17 km. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Terminal promowy Nongsa Pura – 31 km, Barelang Bridge – 25 km. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batam-Hang Nadim, znajduje się 15 km od obiektu Hotel Sekawan.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 50000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte