Kala Hotel Semarang
50231 Jomblang, 2a Jalan Sumbing
50231 Jomblang, 2a Jalan Sumbing
Obiekt Kala Hotel Semarang, usytuowany w miejscowości Jomblang, oferuje bar oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Semarang Tawang – 5,8 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brown Canyon – 15 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje wyposażone są w minibar. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzieli praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Police Academy – 2,4 km, Tugu Muda – 2,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Semarang-Achmad Yani, znajduje się 6 km od obiektu Kala Hotel Semarang.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Kala Hotel Semarang o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, automat z przekąskami, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości