The Breezy Volcano
80652 Kintamani, Jalan Pendakian Gunung Batur
80652 Kintamani, Jalan Pendakian Gunung Batur
Obiekt The Breezy Volcano, usytuowany w miejscowości Kintamani, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tegallalang Rice Terrace – 30 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, stanowisko informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi. Personel służy pomocą w organizacji transferu. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na jezioro. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Pokoje wyposażone są w szafę. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Goa Gajah (Jaskinia Słonia) – 41 km, Pałac w Ubud – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 76 km od obiektu The Breezy Volcano.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Breezy Volcano o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą Rp 100 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 150 000 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, prywatny parking, posiłki dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt