U Residence Tower2 Supermal By Lippo Karawaci

15810 Klapadua, Jalan Boulevard Diponegoro Apartment U-residence, Tower2, Unit 5631

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt U Residence Tower2 Supermal by Lippo Karawaci położony jest w miejscowości Klapadua i oferuje centrum fitness, ogród oraz wspólny salon. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum konferencyjno-wystawiennicze Indonesia Convention Exhibition ( 13 km). W apartamencie znajduje się podłoga wyłożona parkietem. Goście mają do dyspozycji 1 sypialnię oraz 1 łazienkę z bidetem, prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się widok na miasto. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, jadalnia oraz kuchnia z lodówką i mikrofalówką. Obiekt dysponuje placem zabaw. Na miejscu do dyspozycji Gości jest kryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Central Park – 25 km, Muzeum Narodowe Indonezji – 27 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Dżakarta-Soekarno-Hatta, znajduje się 13 km od obiektu U Residence Tower2 Supermal by Lippo Karawaci.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, pokój gier, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, brodzik, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt