Ananda Villa

82115 Krambitan, Jalan Yeh Gangga Ii

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ananda Villa położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Krambitan i oferuje sprzęt do grillowania oraz wspólną kuchnię. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Tanah Lot – 7,7 km, Świątynia Petitenget – 19 km. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono taras, 4 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 5 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na basen. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. W willi zapewniono klimatyzację oraz 5 łazienki z wanną i pralką. Na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec autobusowy Ubung – 20 km, Muzeum Bali – 21 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 28 km od obiektu Ananda Villa.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, sejf, karaoke, sprzęt do grillowania, odkryty basen, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, plaża, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości