Kri Raja Ampat Bungalows

98472 Kri., Kri Island (sunset View), Raja Ampat, West Papua, Indonesia

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Kri Raja Ampat Bungalows położony jest w miejscowości Kri i zapewnia wspólną kuchnię oraz widok na morze. Na miejscu znajduje się też restauracja, bar, ogród, taras i sprzęt do grillowania. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się część wypoczynkowa i jadalnia. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Obiekt Kri Raja Ampat Bungalows zapewnia prywatną plażę, a okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu i nurkowania z rurką.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, prywatna plaża, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bilety transportu publicznego, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, plaża, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości