Alan's Homestay

83572 Kuripan, Jl. Bypass Bandara Int. Lombok Penujak, Praya Bar., Kabupaten Lombok Tengah, Nusa Tenggara Bar. 83572

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Alan's Homestay oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Narmada Park – 26 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jeruk Manis Waterfall – 42 km, Narmada Temple – 24 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 1 km od obiektu Alan's Homestay. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu