Alamkulkul Boutique Resort
80030 Kuta, Jl. Pantai Kuta
80030 Kuta, Jl. Pantai Kuta
Modelled after a typical Indonesian village, AlamKulkul Boutique Resort features tropical gardens and antique furnishings. A 5-minute walk from Kuta Beach and steps away from Legian Beach, it offers 2 outdoor pools, 2 restaurants and traditional spa treatments. Free WiFi is available throughout. AlamKulkul Boutique Resort is only 500 metres from Kuta Beach. It is a 10-minute walk from Legian Street, which offers several dining, shopping and entertainment options. Denpasar is 8 km away. Decorated in a modern Indonesian style, rooms at Alam Kulkul are equipped with a TV, minibar and tea/coffee making facilities. Private bathrooms come with a shower. Bunga Kelapa Restaurant offers Asian specialities and views of the Indian Ocean. Papas Beach cafe serves Italian dishes and espresso blends. Speaking English and Indonesian at the reception, staff are ready to help around the clock. Kuta Center is 1.9 km from the resort. The nearest airport is Ngurah Rai International Airport, 4 km from Alam Kulkul Resort. AlamKulKul Boutique Resort had been opening for 30 years and newly renovated in 2020 apprehend a new look combination of Balinese architecture and more of a modern look.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu AlamKulkul Boutique Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 5 lub więcej lat płacą Rp 400 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, bar przy basenie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż dla par, masaż całego ciała, basen, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt