Aston Kuta Hotel And Residence
80361 Kuta, Jl. Wana Segara No. 2-5, Kuta
80361 Kuta, Jl. Wana Segara No. 2-5, Kuta
Aston Kuta Hotel and Residence offers modern accommodation just a 5-minute drive from Bali’s famous Kuta Beach. It features a spa and outdoor pool, and provides free shuttles to Discovery Mall. Located in the entertainment district of Bali, Aston Kuta Hotel and Residence is within walking distance of Waterbom Park and Segara Beach. It is a 5-minute drive from Ngurah Rai International Airport. Stylishly decorated in earthy colours, rooms at Aston Kuta come with a work desk and a flat-screen TV. Private bathrooms have a bathtub with overhead shower. Some rooms feature views of the pool. Guests can exercise at the fitness centre, or rent a bicycle to explore the neighbourhood. Aston Kuta Hotel also has a business centre and meeting facilities. Free WiFi is accessible in all areas of the hotel. Buffet breakfast is served at the hotel. Local and international dishes are served at Aston’s restaurants, while drinks can be enjoyed at the rooftop lounge.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aston Kuta Hotel and Residence o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. The rate for December 31, 2023, includes the Mandatory New Year's Eve Dinner for 2 adults.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 90 750 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 350 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, plaża, transfer, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości