The Kuta Beach Heritage Hotel - Managed By Accor
80361 Kuta, Jalan Pantai Kuta Br. Pande Mas Badung
80361 Kuta, Jalan Pantai Kuta Br. Pande Mas Badung
Hotel The Kuta Beach Heritage - Managed by Accor jest dogodnie usytuowany naprzeciwko plaży Kuta. Oferuje on doskonale urządzone pokoje, odkryty basen z widokiem na ocean oraz siłownię. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt objęty jest zakazem palenia. Hotel dzieli zaledwie 5 minut spacerem od centrum handlowego Kuta Square i targu sztuki. Dojazd samochodem na międzynarodowe lotnisko Denpasar zajmuje 15 minut. Przestronne pokoje wyposażone zostały w sejf, minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Każdego dnia do pokoi dostarczana jest bezpłatna kawa i herbata. Niektóre pokoje zapewniają widoki na ocean, a także łazienkę z wanną. Na terenie obiektu znajduje się przechowalnia bagażu oraz bezpłatny parking. W recepcji można zarezerwować transfer lotniskowy, a w punkcie informacji turystycznej - rozmaite wycieczki. W restauracji The Waves serwowane są dania kuchni międzynarodowej. Lokal ten urządzony został we współczesnym stylu, nawiązującym do wioski rybackiej. Posiłki można także zamawiać do pokoju.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której dane podano w momencie dokonywania rezerwacji. W przeciwnym razie obiekt może zażądać natychmiastowego uregulowania pełnej płatności inną metodą. Pobrany wcześniej depozyt zostanie zwrócony na rachunek karty.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 500 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, parasole przeciwsłoneczne, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, koloryzacja włosów, układanie włosów, peeling ciała, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż stóp, masaż dla par, masaż całego ciała, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, happy hour, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości