Yulia Beach Inn Kuta

***

80361 Kuta, Jl. Pantai Kuta No 43 Kuta Bali Indonesia

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Yulia Beach Inn Kuta położony jest w mieście Kuta na wyspie Bali, w odległości zaledwie 200 metrów od piaszczystej plaży Kuta Beach. Ten butikowy obiekt oferuje odkryty basen oraz bezpłatny parking. Pokoje w hotelu Yulia Beach Inn Kuta są klimatyzowane i dysponują tarasem. Wyposażenie każdego z nich obejmuje telewizor z dostępem do kanałów kablowych, minibar, lodówkę oraz sejf. Personel hotelowego punktu informacji turystycznej pomaga Gościom w organizacji wycieczek i zapewnia możliwość wypożyczenia samochodów. Na miejscu do dyspozycji Gości jest ponadto centrum biznesowe, pralnia oraz gabinet masażu. W restauracji Yulia's Kitchen serwowane są dania kuchni indonezyjskiej i zachodniej. Inne lokale gastronomiczne znajdują się w centrum handlowym Matahari przy placu Kuta Square, zlokalizowanym tuż obok obiektu. Hotel Yulia Beach Inn Kuta oddalony jest o 15 minut jazdy od międzynarodowego lotniska Denpasar.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Yulia Beach Inn Kuta o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 300000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Osoby 11 lub więcej lat płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, mały basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Maseczki dla gości