Blue Breeze Villa

83355 Lajor, One Senggigi Villa D15

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Blue Breeze Villa, położony w miejscowości Lajor, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, odkryty basen oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Batu Bolong Beach – 800 m, Plaża Montong Beach – niecały kilometr. Obiekt zapewnia prywatny basen oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z lodówką i mikrofalówką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 3 łazienki z bidetem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Senggigi Beach – 1,7 km, Port Bangsal – 28 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 42 km od obiektu Blue Breeze Villa.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen, całodobowa ochrona, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt