Legian Paradiso Hotel

***

80361 Legian, Jl.legian No 118

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Legian Paradiso jest położony w centralnej części miasta Kuta na wyspie Bali, zaledwie 12 minut spacerem od plaży Kuta Beach oraz tamtejszych sklepów, restauracji i klubów nocnych. Obiekt dysponuje odkrytym basenem i 7 lokalami gastronomicznymi. Goście mają do dyspozycji pokoje wyposażone w klimatyzację, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych i satelitarnych. Dodatkowe atuty każdego pokoju to balkon oraz łazienka z prysznicem. Personel recepcji służy pomocą przez całą dobę. Oferta obiektu obejmuje też sale konferencyjne, gabinet masażu i punkt informacji turystycznej. W razie potrzeby Goście mogą skorzystać z usług pralni. Restauracje Pergola i Legian Paradiso, w których posiłki serwowane są w formie bufetu, zapraszają na potrawy kuchni międzynarodowej. Na terenie hotelu można też znaleźć japońską restaurację Kaigara, bar przy basenie Coconut i kawiarnię International Coffee House. Hotel Legian Paradiso jest oddalony o 10 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska Denpasar i o 15 minut jazdy od miasta Denpasar. Od miasta Ubud dzieli go zaś 45 minut jazdy.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Legian Paradiso Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 200 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, bilety transportu publicznego, bar przy basenie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, udogodnienia spa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż całego ciała, trener personalny, basen, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości