Sun Island Hotel & Spa Legian

****

80361 Legian, Jl. Legian No. 123

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Sun Island Hotel & Spa Legian usytuowany jest w zaledwie 6 minut jazdy od plaży Kuta Beach i oferuje restaurację, odkryty basen i spa. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Dojazd do centrum handlowego Beachwalk zajmuje 6 minut, a do portu lotniczego Denpasar – 20 minut. Za dodatkową opłatą oferowany jest transfer lotniskowy. Rozświetlone ciepłym światłem pokoje i apartamenty są klimatyzowane oraz wyposażone w lodówkę, czajnik elektryczny i telewizor z płaskim ekranem oraz dostępem do kanałów satelitarnych. W pokojach i apartamentach znajduje się też łazienka z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Personel czynnej przez całą dobę recepcji chętnie pomoże Gościom w wymianie walut i zapewnia usługi pralni oraz przechowalnię bagażu. Restauracja Topix Asia oferuje obsługę pokoju i zaprasza na rozmaite azjatyckie przysmaki.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 9 płacą Rp 65 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 350 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, basen na dachu, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt