Oyo 1636 Wisma Kuta Karang
24355 Lhokseumawe., 14, Jl. Baiturrahim No.14, Lhokseumawe
24355 Lhokseumawe., 14, Jl. Baiturrahim No.14, Lhokseumawe
2-gwiazdkowy obiekt OYO 1636 Wisma Kuta Karang położony jest w miejscowości Lhokseumawe. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Plaża Pantai Ujong Blang – 2,3 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lhoksumawe, znajduje się 28 km od obiektu OYO 1636 Wisma Kuta Karang.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt