New 2br Apartment In Benson Connected To Pakuwon Mall Surabaya Barat

60213 Lontar, Jalan Pakuwon Indah Lontar Timur Apartemen Benson

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat położony jest w dzielnicy Wiyung w miejscowości Lontar i oferuje odkryty basen, centrum fitness, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Surabaya Pasar Turi – 11 km. Obiekt oferuje taras oraz widok na miasto. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W obiekcie zapewniono 2 sypialnie, 1 łazienkę z bidetem i prysznicem, część wypoczynkową oraz kuchnię. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służą pomocą. Na terenie obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bambusowy pomnik Sharp Bamboo Monument – 11 km, Pomnik łodzi podwodnej – 12 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 21 km od obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, basen z widokiem, mały basen, brodzik, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu