New 2br Apartment In Benson Connected To Pakuwon Mall Surabaya Barat
60213 Lontar, Jalan Pakuwon Indah Lontar Timur Apartemen Benson
60213 Lontar, Jalan Pakuwon Indah Lontar Timur Apartemen Benson
Obiekt NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat położony jest w dzielnicy Wiyung w miejscowości Lontar i oferuje odkryty basen, centrum fitness, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Surabaya Pasar Turi – 11 km. Obiekt oferuje taras oraz widok na miasto. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W obiekcie zapewniono 2 sypialnie, 1 łazienkę z bidetem i prysznicem, część wypoczynkową oraz kuchnię. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i indonezyjskim, zawsze chętnie służą pomocą. Na terenie obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bambusowy pomnik Sharp Bamboo Monument – 11 km, Pomnik łodzi podwodnej – 12 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 21 km od obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu NEW 2Br Apartment in Benson Connected to Pakuwon Mall Surabaya Barat o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, basen z widokiem, mały basen, brodzik, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu