Oyo Life 93111 Garden Homestay 2 Merlion

**

60213 Lontar, Villa Taman Telaga Blok Tj No 9, Rw 06, Lidah Kulon, Lakarsantri, Surabaya, Jawa Timur, Jawa, 60212, Indonesia, Surabaya

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt OYO Life 93111 Garden Homestay 2 Merlion położony jest w miejscowości Lontar i oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz zakwaterowanie w pokojach z klimatyzacją. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Bambusowy pomnik Sharp Bamboo Monument ( 15 km), Pomnik łodzi podwodnej ( 16 km), Stacja kolejowa Surabaja-Gubeng ( 16 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Surabaya Pasar Turi – 14 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem, prywatna łazienka oraz pościel. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzieli praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Czerwony Most w Surabaya – 17 km, Meczet Ampel – 17 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 23 km od obiektu OYO Life 93111 Garden Homestay 2 Merlion.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt