Aneka Lovina Villas & Spa
81151 Lovina, Jl. Raya Kalibukbuk, Lovina Beach
81151 Lovina, Jl. Raya Kalibukbuk, Lovina Beach
Hotel Aneka Lovina Villas & Spa usytuowany jest przy plaży Lovina, na wyspie Bali. Hotel oferuje odkryty basen, 2 restauracje oraz 2 bary. Za dodatkową opłatą dostępne są masaże oraz transfer z i na lotnisko. Wnętrza pokoi w hotelu Aneka Lovina zdobią drewniane meble oraz tradycyjne balijskie wzornictwo. Każdy pokój wyposażony jest w telewizję satelitarną, minibar oraz sejf. W łazience znajduje się prysznic oraz suszarka do włosów. Goście mogą wybrać się na wyprawę o wschodzie słońca, podczas której będą mogli podziwiać delfiny w ich środowisku naturalnym. Istnieje również możliwość wzięcia udziału w lekcjach tańca balijskiego. Hotel oferuje także możliwość rezerwacji wycieczek, przechowalnię bagażu oraz usługi pralni. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. W restauracji Balimoon i restauracji Sea Food Grill serwowane są lokalne specjały. Przekąski i napoje serwowane są w barze przy basenie, który jest znakomitym miejscem na delektowanie się koktajlem o zachodzie słońca. Hotel Aneka Lovina Villas & Spa położony jest 2 godziny jazdy od międzynarodowego lotniska Denpasar.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Aneka Lovina Villas & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat.
Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 10 płacą Rp 150 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 11 do lat 12 płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, toaleta z uchwytami, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, zajęcia jogi, trener personalny, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości