Villa Serenity

81152 Lovina, Jalan Damai

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Serenity, usytuowany w miejscowości Lovina, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Lovina Beach – 1,8 km. Obiekt zbudowany został w 2021 roku. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Ganesha Beach ( 2 km). Na miejscu zapewniono wannę z hydromasażem oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, szafę i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz patio z widokiem na basen. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Denpasar Ngurah Rai, znajduje się 87 km od obiektu Villa Serenity.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, park wodny, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, brodzik, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości