Villa Teman

81152 Lovina, Jalan Palem Kalibubuk

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Teman oferuje zakwaterowanie w przestronnych willach z prywatnym basenem i kuchnią. Jest on położony w miejscowości Lovina, 5 minut spacerem od plaży Lovina Beach. Goście mogą tu korzystać ze spa oraz bezpłatnego WiFi i parkingu. Wille są elegancko i nowocześnie urządzone w stylu balijskim, a ich pokoje zaprojektowane zostały na otwartym planie. Każda willa jest w pełni wyposażona i obejmuje 2 lub 3 sypialnie, dziedziniec oraz łazienkę z prysznicem. Do dyspozycji Gości jest także część wypoczynkowa oraz telewizor. Podczas pobytu Goście mogą poddawać się relaksującym masażom w spa lub odpoczywać na plaży. Obiekt dysponuje punktem informacji turystycznej, w którym można rezerwować transfer lotniskowy, wodne zajęcia sportowe oraz wycieczki jednodniowe. Obiekt Villa Teman jest oddalony o godzinę jazdy od wodospadu Gitgit i w 1,5 godziny do portu Gilimanuk. Dojazd z obiektu na międzynarodowe lotnisko w Denpasarze zajmuje 3 godziny.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Teman o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 10 lat płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości