Login Homestay
63131 Madiun, Jalan Musi 13
63131 Madiun, Jalan Musi 13
Obiekt login homestay, położony w miejscowości Madiun, oferuje taras, bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Surakarta-Adisumarmo, znajduje się 118 km od obiektu login homestay.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, bar, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości