Hotel Bima Majalengka

**

45452 Majalengka., Jl. Kh. Abdul Halim No. 121 Leuwiseeng Panyingkiran, Kabupaten Majalengka Jawa Barat 45452

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Bima Majalengka, położony w miejscowości Majalengka, oferuje takie udogodnienia, jak ogród, taras, restauracja i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mount Cereme – 29 km. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Sunyaragi Cave – 47 km, Kanoman Palace – 50 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na ogród. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kertajati International, znajduje się 21 km od obiektu Hotel Bima Majalengka.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego