Atria Hotel Malang

****

65122 Malang (Java), Jl. Letjen S. Parman No. 87-89

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Operating a 24-hour front desk, Atria Hotel & Conference features free WiFi access throughout the hotel. In-house spa and massage treatments can be arranged through the hotel staff. Rooms are air-conditioned and fitted with a flat-screen satellite TV, desk with seating area, minibar and electric kettle. The en suite bathroom comes with a shower and free toiletries. Atria Hotel & Conference is 15 minutes’ drive from Olympic Garden Mall and Malang Town Square while it is 30 minutes’ drive from Abdul Rachman Saleh Airport. The hotel houses an outdoor swimming pool and fitness centre as well as a business centre. Guests can arrange laundry and dry cleaning services at the hotel with added charges. Guests can savour Italian dishes with a drink at Coban Bar & Lounge. Canting Restaurant serves a selection of Indonesian dishes and room service is available.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen na dachu, basen z widokiem, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, płotek wokół basenu, pakiet spa / wellness, masaż całego ciała, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości