Favehotel Malang
65144 Malang (Java), Jl. Raya Tlogomas No. 25 Malang
65144 Malang (Java), Jl. Raya Tlogomas No. 25 Malang
Obiekt favehotel Malang usytuowany jest w miejscowości Malang. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tlogomas Recreation Park – 700 m, Uniwersytet Brawijaya w Malang – 3,6 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne Wi-Fi. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Museum Mpu Purwa – 3,7 km, Museum Zoologi Frater Vianney – 4,6 km. Lotnisko Lotnisko Abdul Rachman Saleh znajduje się 15 km od obiektu.Ważna informacjaW momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje dla niepalących
Winda
Pokoje dźwiękoszczelne
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palącychUsługiObsługa pokoju
Zaplecze bankietowe / konferencyjne
Całodobowa recepcja
Pralnia
Przechowalnia bagażu
Usługi konsjerża
Codzienne sprzątaniePosiłki i napojeRestauracjaInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiParkingParking
Bezpłatny parking
Parking na miejscu
Prywatny parkingBezpieczeństwoCałodobowa ochrona
Dostęp za pomocą karty
Czujnik dymu
Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscachSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte