Sendok Hotel And Restaurant

***

83600 Mangsit (Lombok), Jalan Raya Senggigi

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Sendok Hotel and Restaurant położony jest w miejscowości Mangsit i zapewnia odkryty basen, ogród, wspólny salon oraz taras. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Senggigi Beach ( 300 m), Plaża Batu Bolong Beach ( 800 m), Plaża Kerandangan Beach ( 2,3 km). Na terenie hotelu dostępny jest sprzęt do grillowania, a z okien roztacza się widok na ogród. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. Pokoje mają prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W niektórych pokojach znajduje się również część wypoczynkowa. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Personel całodobowej recepcji posługuje się językiem angielskim i indonezyjskim. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Bangsal – 26 km, Teluk Kodek Harbour – 21 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lombok, znajduje się 44 km od obiektu Sendok Hotel and Restaurant.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, plaża, transfer, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu