Idoop Hotel Lombok

***

83121 Mataram (Lombok), Jalan Swaramahardika No. 883

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt idoop Hotel Lombok oferuje zakwaterowanie w eleganckich, stylowych pokojach i apartamentach. Położony jest on w samym sercu wyspy Lombok, 10 minut spacerem od centrum handlowego Mataram Mall. Wnętrza hotelu urządzone zostały we współczesnym stylu. Na miejscu zapewniono ponadto bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje w obiekcie idoop Hotel Lombok urządzone zostały w bieli i turkusie, przy użyciu nowoczesnych mebli. Wyposażenie każdego z nich obejmuje klimatyzację, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. W pokojach znajduje się również łazienka z prysznicem, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztaczają się widoki na miasto. W restauracji hotelu idoop serwowane są potrawy kuchni indonezyjskiej. Obiekt zapewnia ponadto obsługę pokoju. W całodobowej recepcji korzystać można z usług prania i prasowania odzieży oraz przechowalni bagażu. Za dodatkową opłatą organizowany jest też transfer po okolicy oraz transfer lotniskowy. Obiekt idoop Hotel Lombok zapewnia ponadto usługi konsjerża, centrum biznesowe oraz 5 sal konferencyjnych. Z hotelu idoop Lombok można w 30 minut dojechać do portu Lembar oraz w 35 minut – do portu lotniczego Lombok.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu