Oyo Life 2366 Gatsu Kost
20114 Medan (Sumatra), Jl. Gatot Subroto Gg.supir No.7-8, Sei Putih Tengah, Kec. Medan Petisah, Kota Medan, Medan
20114 Medan (Sumatra), Jl. Gatot Subroto Gg.supir No.7-8, Sei Putih Tengah, Kec. Medan Petisah, Kota Medan, Medan
Obiekt OYO Life 2366 Gatsu Kost położony jest w miejscowości Medan i oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz zakwaterowanie w pokojach z klimatyzacją. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Pałac –muzeum Maimum ( 5,9 km), Wielki Meczet w Medan ( 6 km), Pajak Ikan Medan ( 4,3 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w mieście Medan – 3,7 km. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem, prywatna łazienka oraz pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Medan Kuala Namu, znajduje się 27 km od obiektu OYO Life 2366 Gatsu Kost.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt