Reddoorz At Jalan Japaris Medan

**

20211 Medan (Sumatra), Jl. Rahmadsyah No 293bc, Gg. Japaris

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt RedDoorz At Jalan Japaris Medan, usytuowany w miejscowości Medan, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki Meczet w Medan – 1,8 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Pałac –muzeum Maimum ( 1,9 km), Dworzec kolejowy w mieście Medan ( 3,9 km), Pajak Ikan Medan ( 3,4 km). Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Medan Kuala Namu, znajduje się 22 km od obiektu RedDoorz At Jalan Japaris Medan.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt